Mediální zastupitelství RADIOHOUSE opět potvrdilo pozici jedničky ve všech ukazatelích poslechovosti. Týdně si některé z jeho rádií naladí 5 371 000 posluchačů, denně pak 3 512 000 lidí. Podíl na celkovém poslechu rádia dosahuje 51,7%. Nejsilnější produkt RADIOHOUSE TOTAL si každý týden naladí 72 % rozhlasové populace.
„Robustní portfolio 59 rádií nám dává vysokou stabilitu výsledků poslechovosti našich produktů. Případné poklesy některého individuálního rádia kompenzují nárůsty jiného. Jsem rád, že zadavatelům reklamy tak naše produkty významně snižují riziko jejich mediálních investic,“ vysvětluje ředitel RADIOHOUSE Michal Beran.
Prezentace čistých investic SKMO do rozhlasové reklamy, která Radioprojekt tradičně doprovází, navíc rádiu v prvním čtvrtletí roku 2015 přisuzuje meziroční růst 3,9%. „Z růstu investic máme radost, zvláště pokud se růst trhu opakuje již několik kvartálů v řadě. Rádio je sexy, vytváří synergie s ostatními mediatypy a jeho význam v mediálním mixu dále poroste,“soudí Michal Beran, ředitel RADIOHOUSE.
Aktuální výsledky rádií RADIOHOUSE za 4.čtvrtletí 2014 a 1. čtvrtletí 2015: