Mediální zastupitelství RADIOHOUSE ve srovnání s poslední čtvrtletím posílilo ve výsledcích poslechovosti a dále si upevnilo svou pozici leadera ve všech cílových skupinách v českém rozhlasovém éteru. Potvrzují to dnes publikované výsledky poslechovosti studie SKMO Radioprojekt za 3. a 4. čtvrtletí 2014
Týdenní poslech RADIOHOUSE vzrostl na 5 421 000 posluchačů, denní zásah pak vzrostl na 3 521 000 posluchačů ve věku 12-79 let. Podíl na celkovém poslechu v ČR dosahuje 53%.
V portfoliu 59 stanic, které RADIOHOUSE zastupuje, je nynější celkový růst dán především nárůstem poslechovosti u některých regionálních stanic. Nejsilnějšími rádii i nadále zůstávají Frekvence 1, Evropa 2, Blaník a síť Hitrádií, jež vykazují stabilní výsledky.
Nejsilnější produkt RADIOHOUSE TOTAL si každý týden naladí 73 % rozhlasové populace.
„Jsem rád, že se na reklamním trhu můžeme opřít o skvělé výsledky poslechovosti a dále podpořit investice do rádia v tomto roce,“ říká ředitel RADIOHOUSE Michal Beran. Upozorňuje přitom na lepší výkon produktů, které nabízí ve srovnání s konkurencí. „Je pochopitelné, že s lepším výkonem nabídneme i vyšší efektivitu. Myslím, že právě to klienti očekávají,“ dodává Beran.
Aktuální výsledky rádií RADIOHOUSE za 3. a 4. čtvrtletí 2014:
Podle aktuálních výsledků studie Radio Projekt si rádio Evropa 2 týdně naladí 1697 tisíc posluchačů a denně 901 tisíc posluchačů.
Rádio Frekvence 1 si podle nejnovějších výsledků naladí 1531 tisíc posluchačů týdně a 837 tisíc posluchačů denně.
Rádio BBC se studiem Zet ladí 60 tisíc posluchačů týdně a 20 tisíc posluchačů denně.
Hit rádia si naladí 1235 tisíc lidí týdně a 686 tisíc lidí denně.
Rádia Fajn si naladí 401 tisíc posluchačů týdně a 211 tisíc posluchačů denně.
Rádio Blaník poslouchá 1143 tisíc lidí týdně a denně 598 tisíc lidí.
Výsledky ostatních rádií jsou dostupné v aplikaci Radiometrics (iOS a Android).
Rádia zastupovaná mediálním zastupitelstvím Regie Radio Music poslouchá týdně 2994 tisíc lidí, RADIOHOUSE týdně osloví 5421 tisíc lidí.