Rádia zastupovaná novým mediazastupitelstvím RADIOHOUSE s.r.o. si naladí denně více jak 3,5 milionu posluchačů. Každý týden rádia RADIOHOUSE s.r.o. pak poslouchá 5,4 milionu posluchačů napříč všemi cílovými skupinami. Produkty nového mediazastupitelství tak svým klientům nabízí nejvyšší možný inzertní zásah na českém rádiovém trhu.
RADIOHOUSE se stává novou jedničkou na českém rádiovém trhu. Výsledky měření Radio Projektu za období 1.4.2014 – 30.9.2014 potvrdily, že společný podnik mediálních skupin MEDIA BOHEMIA a Lagardére Active CZ ovládne rádiový trh se zásahem tří čtvrtin posluchačů. „Výsledky měření zveřejněné těsně před hlavní inzertní sezonou ukazují, že připravované produkty RADIOHOUSE Total, RADIOHOUSE Výběr i RADIOHOUSE Region jsou v podílu na poslechovosti na prvních 3 příčkách mezi všemi celoplošnými produkty připravenými pro rok 2015 a od 1. Ledna poskytnou inzerentům bezkonkurenčně nejsilnější zásah v jakýchkoliv cílových skupinách.“ komentuje výsledky Radio Projektu Michal Beran, ředitel RADIOHOUSE s.r.o.
Vlajkovou lodí mezi produkty společnosti RADIOHOUSE s.r.o. bude RADIOHOUSE Total s podílem na poslechovosti 52,7%. Jeho týdenní zásah bude mít hodnotu 5,38 milionu posluchačů a jeho denní poslechovost dosáhne 3,49 milionu posluchačů. Zadavatelům se tak nabízí zcela nová možnost zásahu 1 milionu posluchačů jediným spotem.
Ze zastupovaných stanic RADIOHOUSE s.r.o. se pomyslným vítězem měření poslechovosti stala Evropa 2, kterou týdně poslouchá 1,73 milionu posluchačů následovaná Frekvencí 1 s týdenním zásahem 1,58 milionu posluchačů.
Mezi regionálními rádii je jednoznačným leadrem trhu Rádio Blaník, jež osloví týdně 1,18 milionu posluchačů a jeho náskok vůči nejsilnější konkurenční regionální stanici představuje téměř 700 000 posluchačů.
RADIOHOUSE s.r.o. je největším rádiovým mediazastupitelstvím zasahujícím tři čtvrtiny posluchačů. Jde o společný podnik dvou největších provozovatelů komerčního rádiového vysílání v ČR – MEDIA BOHEMIA a.s a Lagardére Active CZ. RADIOHOUSE obchodně sdružuje mimo jiné celoplošná rádia Evropa 2 a Frekvence 1, nebo nejsilnější sítě regionálních rádií Blaník, Hitrádia, Fajn Radia a RockRádia. Celkově na trhu reprezentuje 57 rádií, které si týdně naladí 5,4 milionu posluchačů.