Nové mediazastupitelství RADIOHOUSE s.r.o. představilo své vedení. Ředitelem rozhlasového mediazastupitelství se stává k 3.11.2014 Michal Beran. Ředitelem agenturního prodeje RADIOHOUSE bude Karel Friml, který v současné době řídí národní prodej mediazastupitelství MMS. RADIOHOUSE s.r.o se dle výsledků měření poslechovosti Radio Projektu stává svým nástupem na trh historicky největším rádiovým mediazastupitelstvím se zásahem tří čtvrtin posluchačů.
Představené vedení RADIOHOUSU povede obchodní tým, který staví na nejlepších profesionálech dvou dosud hlavních rádiových hráčů Regie Radio Music a MEDIA MARKETING SERVICES. Na trh tak vstupuje mediazastupitelství s bezkonkurenčně nejkomplexnějším obchodním know-how. To dále bude posilovat strategická podpora vedoucích marketingových útvarů obou mediálních skupin, které za RADIOHOUSEM stojí – Petra Uchytila za Lagardére Active CZ a Pavla Lupjana za MEDIA MARKETING SERVICES. Nové obchodní zastoupení se stane od samého počátku největším hráčem na poli prodeje rádiové reklamy s více jak 60 zastupovanými médii v portfoliu a zásahem tří čtvrtin posluchačů.
Nový ředitel RADIOHOUSE s.r.o. Michal Beran se na obchodních pozicích na mediálním trhu pohybuje téměř 20 let. Do RADIOHOUSE s.r.o. přichází z mediazastupitelství Media Club, které necelé dva roky vedl. „Nabídka, která přišla od obou společností, které stojí za RADIOHOUSE nepotřebovala dlouhého zvažování. Jde o vizionářské spojení, které je velkou manažerskou a obchodní výzvou. Vím, že trhu nabídneme nové služby a produkty, které posílí postavení rádia v reklamním mediamixu,“ říká Michal Beran.
Před svým působením v Media Clubu strávil Michal Beran 16 let na různých obchodních pozicích ve skupině Lagardére Active CZ, kterou opouštěl z pozice ředitele mediazastupitelství RRM. „Michal Beran je profesionál s obchodními zkušenostmi, kterých na trhu moc není. Doufáme, že v RADIOHOUSE zúročí své dlouhodobě dobré vztahy na trhu, a to jak s klienty, tak mediálními agenturami a pomůže nám vybudovat respektované mediazastupitelství, které bude přinášet nejlepší servis pro klienty dostupný na rádiovém trhu.“ komentuje příchod nového ředitele Miro Hrnko, jednatel RADIOHOUSE s.r.o.
„V obchodní struktuře RADIOHOUSE s.r.o. se nám podařilo dát dohromady nejlepší lidi na trhu. Spojením obchodního know-how MMS a RRM nabídneme nejprofesionálnější servis klientům a produkty, které nikdo jiný na trhu poskytnout neumí. Zásah milionu posluchačů jediným spotem hovoří za vše,“ dodává Daniel Sedláček, jednatel RADIOHOUSE s.r.o.
RADIOHOUSE s.r.o je největším rádiovým mediazastupitelstvím s podílem přesahujícím 52% trhu. Jde o společný podnik dvou největších provozovatelů komerčního rádiového vysílání v ČR – MEDIA BOHEMIA a.s a Lagardére Active CZ. RADIOHOUSE obchodně sdružuje mimo jiné celoplošná rádia Evropa 2 a Frekvence 1, nebo nejsilnější sítě regionálních rádií Blaník, Hitrádia, Fajn Radia a RockRádia. Celkově na trhu reprezentuje více jak 60 rádií.