Tiskové centrum

Archives

Rádia skupiny MB posílila, jejich týdenní poslechovost překročila 2,7 milionu

9. 11. 2007

Podle dnes zveřejněných výsledků měření poslechovosti rozhlasových stanic Radio Projekt si regionální rádia patřící do skupiny Media Bohemia týdně naladí 2,72 milionu posluchačů. Oproti posledním výsledkům Radio Projektu zveřejněným letos v srpnu to znamená nárůst o 73 tisíc posluchačů. Podíl skupiny na poslechovosti vzrostl o 1,7 procenta a v současnosti činí 20,7 procenta.

 

„Jsem rád, že se změny, kterými letos skupina Media Bohemia prošla odrážejíi ve stabilním růstu poslechovosti našich rádií a v posilování jejich podílu na trhu. Velkou radost mám z výsledků nově vytvořené „Blaníkovské rodiny“, která přilákala další posluchače na mateřském Blaníku i jeho regionálních sourozencích,“ říká k výsledkům Radio Projektu Daniel Sedláček, ředitel a předseda představenstva společnosti Media Bohemia. „Podíl rádií rodiny Blaník na celkové poslechovosti dosáhl 9,8 procenta, čímž se dostává na úroveň celoplošných rozhlasových stanic, přestože svým vysíláním pokrývá jen dvě třetiny území ČR. Doufáme, že se nám brzy podaří rozšířit signál Blaníku i do dalších regionů,“ dodává D. Sedláček
Podle aktuálních dat Radio Projektu si polepšila i rodina Hitrádií, jejichž týdenní poslechovost vzrostla o 57 tisíc. Mimořádně úspěšné je především Hitrádio Orion, jehož týdenní poslechovost poskočila o více než 20%.

 

Již potřetí v řadě posílila svůj podíl na trhu i společnost Media Marketing Services (MMS), nejsilnější rozhlasové mediazastupitelství v ČR, které rovněž patří do skupiny Media Bohemia. MMS zastupuje kromě 26 radií vlastněných skupinou Media Bohemia i dalších 28 regionálních a lokálních rozhlasových stanic. Týdenní poslechovost všech 54 rádií zastupovaných MMS činí 4,807 milionu posluchačů (populace ČR ve věku 12 až 79 let). Podíl MMS na trhu tak vzrostl na rekordních 42,4 procenta. „To je samozřejmě významná zpráva i pro naše partnery z řad zadavatelů reklamy, kterým teď můžeme nabídnout zásah většího počtu posluchačů a zvýšit tak efektivitu jejich komunikačních kampaní,“ říká k tomu Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS.

 

Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 4. – 30. 9. 2007.

 

Skupina Media Bohemia
Nejsilnější ryze česká mediální skupina, jejíž společnosti na trhu působí už od roku 1995 (založení Media Marketing Services s.r.o.) a dnes vlastní 26 regionálních a lokálních rádií. Vedle akciové společnosti Media Bohemia a mediazastupitelství MMS patří do skupiny i společnosti Impression Media (internetové mediazastupitelství), Sun Media (programová, marketingová a komunikační podpora rozhlasových stanic i celého holdingu), AudioTech (zvuková produkce a postprodukce) nebo Limemedia a MediaPartner (internetové aktivity).
Pro skupinu Media Bohemia pracuje více než 600 zaměstnanců a stálých spolupracovníků. V loňském roce dosáhla konsolidovaného obratu 1,2 mld. Kč.

 

Více informací na www.mediabohemia.cz.

 

Kontakt pro bližší informace:

Pavel Stejskal
SUN MEDIA s.r.o.
Tel.: 224 409 111
Email: stejskal@sunmedia.cz

Tiskové centrum

MEDIA BOHEMIA a.s.
Bělehradská 299/132
Praha 2


PhDr. Filip Hubáček
mediální zástupce

filip.hubacek@mediabohemia.cz
+420 603 517 811
Společnost Media Bohemia a.s. v rámci plnění povinností vyplývajících ze zákona č.127/2005 Sb. (zákon o elektronických komunikacích), zejména náležitostí daných § 73 odst. 7 a 8 tohoto zákona, oznamuje, že provozuje vysílače pro rozhlasové vysílání v pásmu VKV 87,5 – 108,0 MHz a signál je vysílán včetně doplňkových informací RDS.
+420 224 409 719
Bělehradská 299/132, Praha 2, Czech Republic