Internetový motoristický magazín Autoweb.cz zaznamenal v březnu letošního roku 334 796 návštěv, při nichž si čtenáři prohlédli celkem 1 795 017 stránek. Reálných uživatelů (RU) bylo dle měření NetMonitoru 132 561. (Zdroj: Gemius) Oproti březnu 2007 představují tato čísla nárůst o 74 053 návštěv (+28 %), 244 700 zhlédnutých stránek (+16 %) a 24 851 RU (+23 %).
Vzestupný trend trvá již od začátku roku, kdy se Autoweb.cz představil v nové, přehlednější podobě. Za celé první čtvrtletí 2008 navštívilo Autoweb.cz 977 937 čtenářů. Ve srovnání se stejným obdobím roku 2007 to znamená navýšení o 25 %.
„Březnové výsledky potvrzují, že jsme se vydali správným směrem. Největší zájem byl o živé zpravodajství z autosalonu v Ženevě, ale tradičně silnou čtenost vykazují i návštěvníky oceňované video recenze,“ řekl šéfredaktor magazínu Autoweb.cz Jiří Červenka.
„První čtvrtletí 2008 bylo nejsilnější v naší dosavadní historii. Autoweb.cz tak upevňuje svoji pozici trojky mezi nezávislými motoristickými magazíny, které nejsou součástí velkých zpravodajských portálů. Jsme přesvědčeni, že pozitivní vývoj bude pokračovat i v následujícím období, a očekáváme posun na pozici dvojky na trhu,“ dodává Roman Trojna, ředitel společnosti MediaPartner CZ, která je kromě Autowebu také vydavatelem on-line magazínů Living.cz, Femina.cz, 4men.cz a Formule-1.cz.
Další informace vám poskytne:
Roman Trojna
roman.trojna@mediapartner.cz