Od konce dubna mohou posluchači Hitrádií Dragon (Karlovarský kraj), Faktor (jižní Čechy), FM Plus (Plzeňský kraj a západní Čechy) a Orion (Moravskoslezský kraj) usilovat o desítky tisíc korun v rámci hry Auto plné peněz. „Koncept soutěže se v minulém roce, kdy jsme ho zkoušeli poprvé, velmi osvědčil a hra vyvolala obrovský zájem lidí. Do závěrečné fáze hledání auta se aktivně zapojila celá řada posluchačů, kteří pročesávali regiony, kde jednotlivá rádia vysílají,“ vysvětluje Lucie Červenková, promotion manager rodiny Hitrádií. „Proto jsme hru připravili i na letošní rok. První soutěžní kola se ve vysílání Hitrádií Faktor a FM Plus objeví 21. dubna, na Hitrádiu Orion a Dragon pak 28. dubna,“ doplňuje L. Červenková.
Principem hry je to, že posluchači hledají na základě svých otázek ve vysílání Hitrádia auto zaparkované na neznámém místě v jejich regionu. Úkolem posluchačů bude postupně určit značku, typ, barvu auta a jeho přesnou polohu a SPZ/RZ. V každé hodině vysílání budou mít k dispozici časový limit 45 sekund, během něhož se mohou na potřebné informace ptát tak, aby moderátor mohl odpovídat pouze ANO či NE. První posluchač, který správně určí SPZ/RZ auta a zároveň správně určí místo, kde je zaparkované, vyhrává cenu vyhlášenou pro dané výherní kolo. V prvním týdnu to bude 10.000 korun, v dalších třech kolech pak 20, 30 a 40 tisíc. V posledním, pátém týdnu může výherce získat rovných 100.000 (na Hitrádiu Dragon potom 20, 30 a 50 tisíc korun).
„Hitrádia jsou regionálními stanicemi, jejich výhodou je blízkost a úzký kontakt s posluchači. Snažíme se tuto blízkost prohlubovat i tím, že i promotion aktivity Hitrádií cílíme na region, ve kterém vysíláme – stejně jako to děláme u zpravodajského, kulturního a dopravního servisu,“ vysvětluje Marcel Kotyk, programový ředitel Hitrádií.
Další informace vám poskytne:
Lucie Červenková, promotion manager, lucie.cervenkova@sunmedia.cz, 724 075 879