Tiskové centrum

Archives

Radio Projekt: V některých regionech jsou jedničkou regionální rádia

9. 5. 2008

Regionální rádia skupiny Media Bohemia poslouchá týdně více než 2,64 milionu posluchačů, denně si je naladí téměř 1,5 milionu lidí. Podíl skupiny na rozhlasovém trhu tak v současnosti činí 19,6 procenta.

 

Naše regionální stanice opět potvrdily, že v souboji s celoplošnými rádii o přízeň posluchačů jsou rovnocennými soupeři. Blaník je i nadále jedničkou ve Středočeském a Ústeckém kraji. Formát Blaníku je dlouhodobě mimořádně úspěšný i v Pardubickém kraji, kde je druhým nejposlouchanějším rádiem Rádio O.K.

 

Podobné postavení mají v krajích i Hitrádia: Hitrádio FM Plus je se 124 tisíci posluchači týdně nejposlouchanější stanicí Plzeňského kraje, Hitrádio Vysočina kraluje ve svém regionu, v Karlovarském a Jihočeském kraji jsou Hitrádia Dragon, respektive Faktor druhými nejúspěšnějšími stanicemi.

 

Z rodiny Fajn Rádií výrazně zabodovalo především Radio Fajn North Music – získalo od posledního Radio Projektu 12 tisíc posluchačů a se 125 tisíci posluchači týdně šlape na paty celoplošné stanici Frekvence 1 i programové síti Evropa 2. Fajn Radio si ve Středočeském kraji polepšilo o 7 tisíc posluchačů, Fajn Radio Life v Královéhradeckém o 5 tisíc posluchačů týdně.

 

Stabilně vysoká poslechovost regionálních rozhlasových stanic se odrazila také na výsledku rozhlasového zastupitelství Media Marketing Services (MMS), které je součástí skupiny Media Bohemia. Vedle 26 stanic, v nichž má skupina majetkový podíl, reprezentuje MMS na trhu obchodní zájmy dalších 33 regionálních a lokálních rádií. Týdenní poslechovost všech 59 rádií zastupovaných MMS činí 4,769 milionu posluchačů (populace ČR ve věku 12 až 79 let). Podíl MMS na trhu tak činí 40,6 procenta.

 

Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 10. 2007 – 31. 3. 2008.

 

Skupina Media Bohemia

Nejsilnější ryze česká mediální skupina, jejíž společnosti na trhu působí už od roku 1995 (založení Media Marketing Services s.r.o.) a dnes vlastní 26 regionálních a lokálních rádií. Vedle akciové společnosti Media Bohemia a mediazastupitelství MMS patří do skupiny i společnosti Impression Media (internetové mediazastupitelství), Sun Media (programová, marketingová a komunikační podpora rozhlasových stanic i celého holdingu), AudioTech (zvuková produkce a postprodukce) nebo Limemedia a MediaPartner (internetové aktivity).

 

Kontakt pro bližší informace:

Pavel Stejskal
SUN MEDIA s.r.o.
Tel.: 224 409 111
Email: stejskal@sunmedia.cz

Tiskové centrum

MEDIA BOHEMIA a.s.
Bělehradská 299/132
Praha 2


PhDr. Filip Hubáček
mediální zástupce

filip.hubacek@mediabohemia.cz
+420 603 517 811
Společnost Media Bohemia a.s. v rámci plnění povinností vyplývajících ze zákona č.127/2005 Sb. (zákon o elektronických komunikacích), zejména náležitostí daných § 73 odst. 7 a 8 tohoto zákona, oznamuje, že provozuje vysílače pro rozhlasové vysílání v pásmu VKV 87,5 – 108,0 MHz a signál je vysílán včetně doplňkových informací RDS.
+420 224 409 719
Bělehradská 299/132, Praha 2, Czech Republic