Podle dnes zveřejněných údajů Radio Projektu dosáhl share společnosti MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) 39,3 %. MMS tak znovu obhájila pozici nejsilnějšího mediazastupitelství na českém rozhlasovém trhu.
Pro zadavatele reklamy tato čísla znamenají, že komunikační kampaně, které byly v prvním pololetí tohoto roku realizované v síti regionálních rozhlasových stanic zastupovaných MMS, zasáhly týdně … milionu posluchačů (populace ČR ve věku 12-79 let). Denní poslechovost 59 stanic v portfoliu MMS dosáhla 4,7 milionu lidí.
Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou pravidelným výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 1. 2008 do 30. 6. 2008.
MEDIA MARKETING SERVICES a.s. (MMS) je dlouhodobě nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím v ČR. Na národním reklamním trhu zastupuje 59 lokálních a regionálních rozhlasových stanic sdružených v rozhlasové síti MMS Radio Network. Výnosy z národní reklamy, které zastupovaným stanicím MMS dodává, jsou důležitým zdrojem pro jejich fungování a rozvoj. Podle nejnovějších průzkumů poslechovosti (Radio Projekt 1. 10. 2007 – 31. 3. 2008, populace 12-79 let) poslouchá rádia ze sítě MMS Radio Network 4.769.000 posluchačů týdně. Podíl rádií sítě MMS Radio Network na celkové poslechovosti činí 40,6 %. MMS je součástí mediální skupiny Media Bohemia, která se vlastnictvím obchodních podílů v provozovatelích rozhlasového vysílání účastní na vysílání 26 regionálních a lokálních rozhlasových stanic.