Společnost MEDIA MARKETING SERVICES (MMS), největší rozhlasové mediazastupitelství na českém trhu, pokračuje v aktivitách, jejichž smyslem je prosazovat rozhlas jako účinné a efektivní reklamní médium. Spuštěním webu www.procradio.cz navazuje MMS na výzkum efektivity rozhlasové reklamy, jehož výsledky poprvé prezentovala odborné veřejnosti letos v květnu.
Obsah portálu vychází z dat a analýz, které byly v rámci výzkumu efektivity rozhlasové reklamy shromážděny. Je určen převážně zadavatelům reklamy, ale i mediabuyerům. Prezentuje – a to i na konkrétních příkladech reálných rozhlasových spotů – nakolik je reklama v rádiu účinná, jaké základní parametry by rádiový spot měl mít, aby dobře fungoval, a obsahuje i řadu klíčových dat týkajících se posluchačů rádia.
Web se také věnuje důležitým charakteristikám rádia, které posilují význam tohoto média v rámci mediamixu. Jde především o masový zásah rádia (poslouchá ho téměř 85 procent populace mezi 12 a 79 lety), jeho selektivitu (která umožňuje velmi přesné zacílení reklamní komunikace na předem zvolenou cílovou skupinu) nebo skutečnost, že rádio je denní a přednákupní médium.
Významnou součástí webu je i sekce věnovaná srovnání nákladové efektivity rádia s jinými mediatypy a synergickým efektům mezi rozhlasovou a televizní kampaní.
Kontakt pro bližší informace:
Pavel Stejskal
SUN MEDIA s.r.o., tel.: 224 409 111, stejskal@sunmedia.cz
MEDIA MARKETING SERVICES a.s. (MMS) je nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím v ČR. Na národním reklamním trhu zastupuje 60 lokálních a regionálních rozhlasových stanic sdružených v rozhlasové síti MMS Radio Network. Výnosy z národní reklamy, které zastupovaným stanicím MMS dodává, jsou důležitým zdrojem pro jejich fungování a rozvoj. Podle nejnovějších průzkumů poslechovosti (Radio Projekt 1. 1. 2008 – 30. 6. 2008, populace 12-79 let) poslouchá rádia ze sítě MMS Radio Network 4.764.000 posluchačů týdně. Podíl rádií sítě MMS Radio Network na celkové poslechovosti činí 39,3 %. MMS je součástí mediální skupiny Media Bohemia, která se vlastnictvím obchodních podílů v provozovatelích rozhlasového vysílání účastní na vysílání 26 regionálních a lokálních rozhlasových stanic.