Tiskové centrum

Archives

Media Bohemia se stala jediným vlastníkem Blaníku a City

3. 2. 2009

Společnost Media Bohemia a.s. odkoupila podíl Petra Dvořáka ve společnosti City Multimedia, s.r.o., a stala se tak jediným vlastníkem firmy, která je držitelem licencí k vysílání Rádií Blaník a Rádia City.

 

„Využili jsme nabídky Petra Dvořáka na odkup jeho podílu a považujeme to za logický krok, který skupině Media Bohemia přinese klíčové posílení. Umožní nám plnou kontrolu nad všemi čtyřmi programovými rodinami rádií – Blaník, Hitrádia, Fajn radia a Rock Radia. Navíc se tímto krokem definitivně etablujeme v Praze, tedy na největším regionálním trhu z hlediska počtu posluchačů i reklamních investic, kde patří jak City, tak Blaník mezi dlouhodobě nejúspěšnější rádia,“ zhodnotil tento přelomový krok v rozvoji skupiny Daniel Sedláček, předseda představenstva a ředitel společnosti Media Bohemia.

 

„ Vážíme si práce, kterou Petr Dvořák a jeho tým v City Multimedia odvedli, a zároveň věříme, že díky zázemí velké mediální skupiny budeme moci potenciál těchto rádií dále rozvíjet,“ řekl dále D. Sedláček. „Zkušeností Petra Dvořáka, který stál u zrodu soukromého rozhlasového trhu v ČR, bychom chtěli využívat i nadále. Věříme, že jeho vizionářství a programová intuice nám pomohou citlivě posouvat dál všechny rozhlasové formáty, které skupina provozuje.“ Součástí celé transakce je i dohoda, na základě které Petr Dvořák odkoupí majoritní podíl v Oldies Rádiu. To zůstane stát mimo existující programové rodiny a P. Dvořák by ho měl ve spolupráci s Media Bohemia rozvíjet tak, aby si stanice uchovala jedinečné hudební zaměření.

 

Zásadní změny ve stávající podobě ostatních dotčených stanic D. Sedláček také vyloučil: „Formát Blaníku je v českém éteru nesmírně úspěšný, dlouhodobě dobře funguje a my k němu proto budeme přistupovat s velkým respektem.“ Totéž podle něj platí i pro Rádio City. „City se řadu let drží mezi nejposlouchanějšími pražskými stanicemi. Z hlediska dlouhodobé strategie bychom toto rádio chtěli zařadit do rodiny Hitrádií, kam z pohledu posluchačského zacílení přirozeně patří. Nicméně vzhledem ke specifičnosti pražského rozhlasového prostředí u tohoto rádia předpokládáme, že bude i nadále mít vlastní programovou strategii a strukturu a hudební dramaturgii,“ doplnil D. Sedláček.

 

Co se týče obchodního týmu, který na lokálním trhu nabízel reklamní čas těchto stanic, nepředpokládá skupina Media Bohemia, že by v horizontu tohoto roku byl organizačně včleněn do struktury MMS. Bude tedy nadále fungovat samostatně, pod strategickým vedením MMS, která reklamní čas těchto rádií prodává již dnes na národním trhu.

 

 

Kontakt pro další informace:

Lukáš Novák, 725 507 738, novak@mediabohemia.cz

Tiskové centrum

MEDIA BOHEMIA a.s.
Bělehradská 299/132
Praha 2


PhDr. Filip Hubáček
mediální zástupce

filip.hubacek@mediabohemia.cz
+420 603 517 811
Společnost Media Bohemia a.s. v rámci plnění povinností vyplývajících ze zákona č.127/2005 Sb. (zákon o elektronických komunikacích), zejména náležitostí daných § 73 odst. 7 a 8 tohoto zákona, oznamuje, že provozuje vysílače pro rozhlasové vysílání v pásmu VKV 87,5 – 108,0 MHz a signál je vysílán včetně doplňkových informací RDS.
+420 224 409 719
Bělehradská 299/132, Praha 2, Czech Republic