Rock Radia spustila v únoru kampaň on-air zaměřenou na podporu znalosti a zvýšení návštěvnosti webu rockovyradio.cz. „Lidé znají domény radiosumava.cz nebo radiogold.cz, naším cílem je podpořit znalost rozcestníku a klíčové domény www.rockovyradio.cz,“ říká programový ředitel Rock Radií Petr Sznapka. „To se nám také podařilo, už v prvních dnech po spuštění kampaně stoupla návštěvnost našich webů v průměru o jednu třetinu.“
www.rockovyradio.cz – stránky, které vám změní život!
Jak je u Rock Radií zvykem, má kampaň trochu netradiční kabát. „Chtěli jsme jít opět vlastní cestou, takže webové stránky propagujeme několika rozhlasovými spoty, a to až minutu a půl dlouhými. Kreativní zpracování pracuje s výraznou nadsázkou a vychází z všeobecně známého dryáčnického stylu, který je obvyklý v televizním teleshopingu. V rádiu to prostě nepřeslechnete,“ doplňuje P. Sznapka.
Kampaň, která potrvá do konce března, využívá kromě vysílání Rock Radií také Facebook, Youtube a samozřejmě všechny samostatné weby Rock Radií. Také off-air část kampaně pracuje s vizuálními prvky, jež mají svou stylizací blízko k teleshopingu.
Kontakt pro další informace:
Lukáš Novák, tiskový mluvčí skupiny Media Bohemia, 725 507 738, novak@mediabohemia.cz