Rock Radia realizovala ve vybraných lokalitách guerilovou formu „tune-in“ kampaně ve formě netradičních výlepů na veřejně dostupných místech – na zastávkách autobusů, v nákupních centrech, školách a domovních vchodech. Primárním záměrem bylo oslovit a zaujmout nové potenciální posluchače, a to v místech, kde se běžně pohybují, kde pracují, studují a mají dostatek času na to, aby dokázali sdělení vnímat.
„Rozhodli jsme se otestovat nové médium, kterým může být veřejná vývěska nebo nástěnka v domovním vchodu či ve škole a podobně. Pro každé z těchto míst jsme vytvořili na klíč velmi jednoduchý leták, který záměrně vypadá jako „lidový inzerát“ na cokoli – rychlou půjčku, práci domů, doučování nebo výprodej,“ říká programový ředitel Rock Rádia Petr Sznapka.
Kreativní zpracování využívá momentu překvapení – adresáti sdělení zjistí, že to, co se tváří jako inzertní nabídka doučování, je vlastně vtipně pojatá reklama na Rock Rádio. Každý leták byl doplněn typickými odtrhovacími lístečky s frekvencí a webovou adresou Rock Rádií. Klíčové poselství je prosté: „Jsme všude, i tam kde by jste nás nečekali – Nalaďte Slušnej Rock.“
„Pokud vím, společností, které u nás podobný koncept realizovaly, není mnoho, takže dobře zapadá do naší strategie prezentovat Rock Radio jako zajímavou, neotřelou alternativu – nejen po stránce hudební a programové,“ vysvětluje P. Sznapka důvody, proč se Rock Radio rozhodlo tento koncept realizovat.
„Výhodou tohoto druhu kampaně je vedle nízkých nákladů a odlišnosti také rychlost nasazení a možnost určitého zacílení – velmi dobře si můžeme vybrat oblast, kde chceme být vidět, stejně jako cílovou skupinu, která tu žije,“ hodnotí přínosy letákové kampaně P. Sznapka a dodává: „Podle prvních ohlasů byla naše kampaň velmi dobře přijata. V budoucnu bychom rádi propojili tyto aktivity s programem rádia a dalšími komunikačními kanály.“