Tiskové centrum

Archives

Radio Projekt: MMS zpět na pozici nejsilnějšího mediazastupitelství

4. 11. 2010

Rádia zastupovaná společností MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) si podle nejnovějších dat Radio Projektu připsala více než 170 tisíc týdenních posluchačů. To významně přispělo k tomu, že se MMS po několikaměsíčním výkyvu vrátila na pozici jedničky českého rozhlasového trhu s tržním podílem přesahujícím 40 procent (40,10 %). Celkový počet týdenních posluchačů rozhlasových stanic zastupovaných MMS dosáhl 4,77 milionu.

 

Ve sledovaném období (1. 4. – 30. 9. 2010) vzrostla poslechovost velké většiny rádií z portfolia MMS. Nejvýraznější nárůst ze všech sledovaných rádií zaznamenalo Rádio Blaník, které si připsalo 106 tisíc nových posluchačů. Navíc díky tomu, že do výsledků rodiny Blaník jsou tentokrát poprvé zahrnuty i výsledky Rádia OK, které se v daném období do rodiny Blaník začlenilo, dosahuje týdenní poslechovost Blaníku hodnoty 1,33 milionu. Díky tomu předstihl Blaník, který svým vysíláním pokrývá zhruba polovinu území republiky, i nejposlouchanější celoplošnou stanici Českého rozhlasu – Radiožurnál.

 

Ze stanic vlastněných holdingem Media Bohemia (do něhož patří i MMS) nejvíce rostly Hitrádio Orion, Hitrádio Magic a také rodina Rock Radií, která si připsala celkem 27 tisíc nových posluchačů. Rodina Fajn radií zaměřených na nejmladší posluchače si zaznamenala silný nárůst poslechovosti zejména v Praze a v severních Čechách. Z rádií zastupovaných MMS, která Media Bohemia nevlastní, významně vzrostla poslechovost Country Rádiu, Rádiu Beat, stanicím Kiss Hády nebo Kiss Morava.

 

K posílení pozice MMS jako nejsilnějšího subjektu na českém rozhlasovém trhu přispělo také vyjasnění situace kolem Rádia Rubi, jehož výsledky v minulých výsledcích Radio Projektu figurovaly jak v celkových číslech MMS, tak v údajích za Regie Radio Music (RRM). Stávající výstupy z Radio Projektu již respektují skutečný stav věcí a Rádio Rubi řadí pouze do portfolia MMS.

 

Údaje o poslechovosti jsou pravidelným výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií v populaci ČR ve věku 12-79 let. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 4. do 30. 9. 2010.

 

MEDIA MARKETING SERVICES a.s. (MMS) je dlouhodobě nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím v ČR. Na národním reklamním trhu zastupuje 60 lokálních a regionálních rozhlasových stanic sdružených v rozhlasové síti MMS Radio Network. Výnosy z národní reklamy, které zastupovaným stanicím MMS dodává, jsou důležitým zdrojem pro jejich fungování a rozvoj. MMS je součástí mediální skupiny Media Bohemia, která se vlastnictvím obchodních podílů v provozovatelích rozhlasového vysílání účastní na vysílání 26 regionálních a lokálních rozhlasových stanic.

 

Kontakt pro bližší informace:
Pavel Stejskal
MEDIA MARKETING SERVICES a.s.
Koperníkova 6/794, 120 00 Praha 2
Tel.: 224 409 111, fax: 224 409 191, 224 409 292
Email: pavel.stejskal@mms.cz

Tiskové centrum

MEDIA BOHEMIA a.s.
Bělehradská 299/132
Praha 2


PhDr. Filip Hubáček
mediální zástupce

filip.hubacek@mediabohemia.cz
+420 603 517 811
Společnost Media Bohemia a.s. v rámci plnění povinností vyplývajících ze zákona č.127/2005 Sb. (zákon o elektronických komunikacích), zejména náležitostí daných § 73 odst. 7 a 8 tohoto zákona, oznamuje, že provozuje vysílače pro rozhlasové vysílání v pásmu VKV 87,5 – 108,0 MHz a signál je vysílán včetně doplňkových informací RDS.
+420 224 409 719
Bělehradská 299/132, Praha 2, Czech Republic