Rodina Hitrádií spustila nové webové stránky svých stanic. „Stránky jsou graficky čistší, modernější a hlavně přinášejí řadu obsahových změn, především rozšíření zpravodajské sekce a kvalitnější galerie,“ shrnuje hlavní rysy nových webů Michal Sroka, programový ředitel Hitrádií.
Nově je součástí webu sekce Hudební novinky, kde nejnovější dění v oblasti pop music hodnotí hudební ředitel Hitrádií Petr Kožený. Přibyla také sekce Tady jsme doma, která snahu Hitrádií informovat o aktuálních událostech v regionech, kde vysílají, přenáší i na web.
Základní barevnost webů je daná logotypem rádií a zůstala stejná: základní barvou je červená, doplňkovou barvou pak zelená. Design je ale modernější, pracuje s transparentními plochami a flashovými prvky. „Orientaci na stránkách usnadňuje přehlednější menu, návštěvníci webu mohou také prostřednictvím ukazatele odehraných, právě hrajících a chystaných skladeb sledovat hudební program svého rádia. Prestižnějšího umístění hned vedle hlavního menu se dostalo odkazu na Facebook,“ vypočítává další změny M. Sroka a dodává: „Věříme, že nová podoba webu společně s promo aktivitami, které na podporu návštěvnosti našich stránek chystáme, na ně přitáhne ještě více našich posluchačů než dosud.“ Stávající měsíční návštěvnost webových stránek Hitrádií činí zhruba 170 tisíc.
Redesign webových stránek proběhl interně v rámci skupiny Media Bohemia.
Kontakt pro další informace:
Lukáš Novák, 724 255 725, novak@mediabohemia.cz