Rádia zastupovaná společností MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) poslouchalo v období od 1. 10. 2010 do 31. 3. 2011 týdně více než 4,8 milionu lidí. To zajistilo MMS i nadále nejsilnější pozici mezi českými mediazastupitelstvími s tržním podílem 39,6 procenta. Náskok MMS na v pořadí druhé mediazastupitelství RRM se tak podle aktuálního RadioProjektu o více než procento zvýšil. MMS také předstihla RRM v hodnotách denní poslechovosti.
Nejúspěšnější bylo uvedené období pro Hitrádia, která si spolu s Radiem City oproti předchozím datům RadioProjektu polepšila o 26 tisíc týdenních posluchačů a dosáhla týdenní poslechovostí přesahující 1,36 milionu. Poslechovost rostla téměř všem rádiím rodiny Hitrádií, nejvýrazněji pak Hitrádiu Faktor, které si připsalo 25 tisíc týdenních posluchačů, což je vůbec nejvíc ze všech sledovaných rádií, a jehož poslechovost tak činila téměř 180 tisíc. Nejposlouchanějším Hitrádiem je i nadále Hitrádio Orion s poslechovostí kolem 300 tisíc.
Neotřesitelnou pozici mezi regionálními stanicemi potvrdilo Rádio Blaník, jež v poslechovosti předstihly pouze čtyři celoplošné stanice; Blaník, přestože svým vysíláním pokrývá pouze zhruba polovinu území republiky, se s poslechovostí 1,25 milionu již téměř vyrovná čtvrtému Radiožurnálu. Poslechovost přesahující půl milionu posluchačů udržela rodina Fajn radií, z nichž nejlépe se dařilo pražskému Fajn radiu (nárůst týdenní poslechovosti o 11 tisíc), poslechovost Rock Radií činí 150 tisíc posluchačů týdně a ve srovnání s předchozím měřeným obdobím je tedy téměř stabilní.
Z rádií zastupovaných MMS, která Media Bohemia nevlastní, významně vzrostla poslechovost Rádiu Beat (14 tisíc týdenních posluchačů), Rádiu Relax (10 tisíc) a rádiu Kiss Jižní Čechy (9 tisíc).
Údaje o poslechovosti jsou pravidelným výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií v populaci ČR ve věku 12-79 let. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 10. 2010 do 31. 3. 2011.
MEDIA MARKETING SERVICES a.s. (MMS) je dlouhodobě nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím v ČR. Na národním reklamním trhu zastupuje 62 lokálních a regionálních rozhlasových stanic sdružených v rozhlasové síti MMS Radio Network. Výnosy z národní reklamy, které zastupovaným stanicím MMS dodává, jsou důležitým zdrojem pro jejich fungování a rozvoj. MMS je součástí mediální skupiny Media Bohemia, která se vlastnictvím obchodních podílů v provozovatelích rozhlasového vysílání účastní na vysílání 26 regionálních a lokálních rozhlasových stanic.
Kontakt pro bližší informace:
Pavel Stejskal
MEDIA MARKETING SERVICES a.s.
Koperníkova 6/794, 120 00 Praha 2
Tel.: 224 409 111, fax: 224 409 191, 224 409 292
Email: pavel.stejskal@mms.cz