Podle studie je investice do rozhlasové reklamy efektivní; rádiový spot má dlouhodobý efekt a přispívá nejen ke zvýšení prodeje, ale i k budování značky. Společnost Media Marketing Services (MMS) zveřejnila na odborném semináři závěry výzkumu, který realizovaly agentury Millward Brown a STEM/MARK. Výzkum se zaměřil na efektivitu rozhlasové reklamy a roli rádia v mediamixu reklamních […]
Regionální rádia skupiny Media Bohemia poslouchá týdně více než 2,64 milionu posluchačů, denně si je naladí téměř 1,5 milionu lidí. Podíl skupiny na rozhlasovém trhu tak v současnosti činí 19,6 procenta. Naše regionální stanice opět potvrdily, že v souboji s celoplošnými rádii o přízeň posluchačů jsou rovnocennými soupeři. Blaník je i nadále jedničkou ve […]
Podle posledního Radio Projektu dosáhl share MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) 40,6 %. MMS tak opakovaně potvrzuje pozici jedničky na českém trhu Znamená to, že prostřednictvím produktu MMS Total, který společnost zadavatelům reklamy nabízí, zasáhne komunikační kampaň realizovaná na soukromých regionálních rádiích v jejím portfoliu 4,769 milionu posluchačů týdně (populace ČR ve věku 12-79 let). Denní […]